tirsdag 30. august 2011

Lapper og farging.

Våknet så fint i dag av at eg ble vekket av en god suss av Ivar^^ etterfølgt en god sleik i trynet av Mira (hunden hannes).... var ikkje fult så kjekt som sussen var :P
Men men, hon og ville vekke meg ^^
Då var det ikkje noe ant og gjøre enn å stå opp og drikke kaffi og se en episode med Charmed :)

Så til slutt kom eg meg endelig hjem etter ett par kjedelige bussturer i dette flotte været som har vært i dag..
Og då var det tid for og lage Lapper :D men før vi kunne gjøre det, så måtte eg bryte meg inn hos mormor og besse for å stjele litt bakepulver ^^
Men det ble no Lapper til slutt :) Og jaggu smakte det ska eg si deg. med sirup og smør på.. MMMmmmmm!
Etter Lappene var det tid for å gå løs på håret til mamma. Var på høy tid at det ble farget no ja :)
Men no e snart lalle sove tid :) i morgen e det til byn så mamma får klippet seg. Å eg skal møte Karina :) Gleder meg kjempe masse til det. Begynner å bli veeeldig lenge siden eg så hon sist no :( Så tror det blir en kjekk kjekk dag i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar