søndag 4. september 2011

Kjedelig dag

Dette har vært en veldig kjedelig dag, samt en veldig smertefull dag og.
Startet for ett par dager siden at den jævla tannen min begynte å skape seg igjen, og bare blitt verre å verre.
Men i dag fant eg ut at nok e nok. Hadde så utrolig ondt i dag at eg faktisk begynte å grine når eg skulle prøve å spise meg et fat med nudler, som eg i tillegg brukte sånn ca halvannen time på...
Så då bar det ned på tannlegen. Å det viste seg at eg har fått betennelse i tannkjøttet bak med visdomstannen min som enda ikkje e komt helt ut. Den har bare vokst i sånn ca 2 år. Men no ligger eg her, 500kr blakkere, lam i kjeften, og bare venter på at Ibuxen skal kikke inn så eg kan få meg noe søvn :) Så no blir det antibiotika den neste uken, så får vi satse på at tannen slutter å plage meg på en God stund!

Ellers har det vært noe fine dager denne uken :) Ja visst vi ser vekk fra det "nydelige" været som har vært.
Har vært med Benedichte å Nathalie :) Det var ganske kjekt syns eg. Har vært litt for lenge siden sist eg traff de.
Også har eg vært med Karina å lille kidden honnes ^^ han e så herlig :) 2 år, å hyper til tusen! hehe :)

Men no e det på tide å se om det går ann å sove litt, tror endelig Ibuxen begynner å virke :) så får vi se kordan eg e i morgen. Satser på at eg e bedre då.

God natt fra meg!

1 kommentar:

  1. So, how you feel aboute blogspot?? og tenner er mer til bry enn til nytelse, kvitt deg med alle og skaff deg forskjellige gebisser (en rosa, en for biff, en for salater og en som lyser i mørke!)!!

    SvarSlett