mandag 19. september 2011

Liten stund siden no ja.

Ser det e blir noen gode mellomrom mellom hver gang eg skriver, men men,.. det får no bare våge.
Ikkje så alt for mye nytt har skjedd siden sist eg skrev innpå her.. Tannverken e no endelig vekke! Takk gud for det ^^
Ellers,, nei.. Har no jobbet en god del, å feiret bursdagen til min bedre halvdel :)

Idag var no meg å mamma på Lagunen då å shoppet litt. Kom hjem igjen med to nye gensre, to topper og en jakke til Ivar :)
Eg har lært meg å lage snadder god pai då! Det har eg. Så den måtte eg lage igjen i dag når meg å mamma kom hjem igjen. Og den falt i smak både her hjemme, og hos mormor å besse.
Har laget den en gang før for noen uker siden hjemme hos Ivar, å det endte med at vi måtte nekte faren hannes mere pai ^^
Så den kommer eg nok til å lage flere ganger.

Ja dette for holde for, så får vi se korti det kommer noe nytt innpå her.
Eg skal no begynne å søke på en til jobb no, så kan gi en liten oppdatering om kordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar