onsdag 23. november 2011

Verdens beste!

Fikk besøk i dag av min kjære. Og han hadde gave med seg til meg! Vi hadde jo 1årsdag på mandag, så han hadde kjøpt en konfekt til meg, også en film bare for at ville gi meg den!
Men tror det blir siste gangen han kjøper den konfekten til meg, for likte ikkje sjokoladene i den.. Men det gjorde ikkje han heller, så de fikk mamma og arne.. tihi..
Men uansett, så var det veldig skjønt av han!
Så han kom no når han var ferdig på skolen, og stakkars mannen var jo søkk gjennomvåt! Så der var det av med klærene, og rett inn i noen tørre. Også hadde mamma laget gode skiver til oss, så han kunne få noe mat i magen.
Men no min herlige mann reist hjem for og jobbe med skolearbeid, så då tenker eg at eg skal se noen episoder av how i met your mother, også tar eg sikkert og ser på min nye film.
Eller kanskje eg begynner på syingen av juleduken i dag..? bør kanskje begynne på den etter vært så den blir ferdig til jul..
Vel, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar