tirsdag 3. januar 2012

Baby!!!

off,, føler alle rundt meg for tiden enten skal ha unge, eller har nettopp fått unge.. og eg må si, eg begynner å bli veeldig verpesyk no!
føler alt eg tenker på for tiden e baby :) gleder meg så inderlig masse til eg kan få en positiv test!
trodde nesten at eg var gravid denne mnd,, men viste seg at det bare e mensen som e på tulltur hos meg.. så i morgen blir det å bestille time til legen for å finne ut av ka som forgår down there..
men men,, ellers så har eg no hatt en fin jul og nyttår :) fikk masse fint til jul.. sokker, truser å penger^^ akkurat ka eg trengte ;)
nyttåraften skulle vi egentlig feire sammen med svigerfra.. men han stakk fra oss får å vere med barnebarna, så då tok vi turen hjem til meg istede :) spiste god mat sammen med mamma å arne.. ble en del å drikke å då, før vi tok turen til byn for å drikke videre der med gode venner :)

1 kommentar: