torsdag 5. april 2012

Hvil i fred

Nok en tragedie har skjedd i dag.
Over lang tid så har vi prøvd og få tak i min fette, men uten hell..
Og eneste grunnen til at vi villa ha fatt i han, var for og høre om han hadde hørt noe fra onkel.. men ingen svar noen steder.
Tenke først at han sikkert har fått nytt nr, mistet mobilen.. eller ett eller annet... Trodde ikkje dette..
Men i dag, så fant broren ut at nok for vere nok... ingen har hørt noe.
Så han ga de klar signal om og bryte seg inn i leiligheten til min fetter... E ikkje sikker på kem DE var.. mamma sa det, men husker det ikkje.
Kor lenge han har lagt der på sofaen, e det ingen som vet endå. 
Så denne kvelden har vært tung.. Men eg har heldigvis hatt Ove som har klart og få tanke mine til og spore vekk litt med to filmer, og litt prat.
Så no gleder eg meg til Ivar kommer hjem fra jobb. Merker eg ikkje har lyst til og vere aleine no... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar